با تویوتا لندکروزر خاص پلیس ژاپن آشنا شوید

تویوتا لندکروزرهای پلیس تاکنون در مناطق خاصی از جهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند، که بازار داخلی این شاسی بلند محبوب نیز یکی از آن‌هاست.

تویوتا لندکروزر پلیس تاکنون در مناطق خاصی از جهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند، که بازار داخلی این شاسی بلند محبوب نیز یکی از آن‌هاست. در استان ساگا در جزیره کیوشو، مدل J100 با رنگ سیاه و سفید مخصوص خودروهای گشت پلیس در ژاپن، یک چراغ سقفی و چراغ‌های چشمک‌زن اضافی در سپر جلو، به عنوان یک خودروی گشتی استفاده می‌شود. در دیجی ماشین همراه ما باشید.

نشان تویوتا در جلو زیر یک لوگوی گل‌مانند پنهان شده است. این گل داوودی نماد مهر امپراطوری ژاپن است که توسط امپراطور ژاپن و اعضای خانواده سلطنتی استفاده می‌شود.

بیشتر تغییرات در داخل صورت گرفته است. در کنار بی‌سیم و تجهیزات ارتباطی پلیس و دکمه‌های کنترل آژیر و چراغ‌ها، یک کپسول آتش‌نشانی در جلوی صندلی سرنشین قرار دارد. یک چاقوی کوچک برای بریدن شاخه‌های درختانی که در کنار جاده رشد می‌کنند نیز در محفظه داشبورد دیده می‌شود.

دیگر تجهیزات تویوتا لندکروزر پلیس ژاپن

روبروی سرنشین، یک پریز برای شارژ نورافکن نصب شده است. علاوه بر این، دو میز تاشو به پشت صندلی‌های جلو متصل شده‌اند. در قسمت بار، جعبه‌های مختلف حاوی اقلام ضروری مورد استفاده در صحنه‌های تصادف، از جمله چراغ ایمنی ترافیک و یک ابزار دیگر که سیگنال اضطراری بلندی را برای هشدار به سایر رانندگان منتشر می‌کند، قرار دارند. این فهرست همچنین شامل مخروط‌های ترافیکی، یک فاصله‌سنج و یک مخزن با عامل خنثی‌کننده نشتی نفت می‌شود.

تویوتا لندکروزر پلیس ژاپن

انتخاب لندکروزر با موتور ۴.۷ لیتری V8 برای گشت پلیس کاملا قابل درک است. این خودرو به خاطر کاربردی بودن، قابلیت اطمینان و قابلیت رانندگی در هر جاده‌ای معروف است. در زمستان این شاسی بلند به زنجیر چرخ مجهز می‌شود. تویوتا ژاپن می‌گوید که چنین خودروهای پلیسی در این کشور نسبتا نادر هستند و این خودرو همچنان در طول سال در مناطق توریستی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تویوتا لندکروزر J100 از اوایل سال ۱۹۹۸ تا اواسط سال ۲۰۰۷ در خط تولید قرار داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا